dilluns, 6 de febrer del 2017

DICTAT PREPARAT LL.CATALANA (13 de febrer)

(a/e àtones)
Només varen passar uns minuts. La temperatura era molt agradable i es varen disposar a seure a la taula. Per començar hi havia unes quantes amanides, que s'escampaven en grans plateres a un racó de la terrassa, damunt d'un gran taulell allargat. Per acabar hi havia molts pastissos espectaculars. Tot semblava deliciós.

diumenge, 5 de febrer del 2017

CONCURS DE CARTELLS 5B

Aquesta setmana els alumnes de 5B hem elaborat per parelles un cartell on podíem publicitar qualsevol esdeveniment que ens fes ganes organitzar i donar a conèixer.
Primer vam parlar de com havia de ser un cartell i quins elements havia d'incloure i després d'això ... mirau quines creacions més xules ens van sortir!

A continuació us presentem tots els cartells:



Una vegada finalitzats els vam exposar per la classe i cadascú havia d'anar a mirar tots els cartells i analitzar-los per corroborar que tinguessin tota la informació necessària per poder assistir-hi i decantar-nos per un per donar-li el vot.


La primera posició ha estat per na Núria Jover i en Ferran!


 I el segon cartell més votat ha estat el d'en Marco i en Dani!



TALLER: el malbaratament dels aliments

Els grups de cinquè dimarts vàrem assistir a un taller on ens varen explicar com es tuden molts d'aliments per raons comercials, mentre hi ha gent al món que mor de gana.
                                                  Per un consum responsable.

dissabte, 4 de febrer del 2017

DICTAT PREPARAT DE LL.CASTELLANA (10 de febrer)

(la h)
Cuando sonó el reloj y dio la hora, abrió los ojos y se despegó de 

la almohada. Puso los pies en el suelo, que estaba helado como un

congelador, y entró a la habitación de su hermano, aunque lo tenía

prohibido. Allí encontró la hoja con el mapa y se dio cuenta de que

el tesoro estaba escondido en el hueco ovalado de un árbol del 

jardín.

dijous, 2 de febrer del 2017

TEMA 5: La letra r

Aquí tienes algunas actividades online para practicar el uso de la R:
1,     2,     3,     4.